Drömmar.

Min dröm.
- as äcklig...

Jag, kevin och massa andra var inlåsta i ett hus ..
ett typ.. tortyrhus.. och så hände det massa hemskt där.
De tvingade oss att slå varandra osv osv.
Huset var otroligt stort, som ett slott mitt ute i skogen.
På nedersta våningen så var det som en reception där
det satt en blond kvinna med glasögon, en riktig tjurkärring
som vaktade ingången så att ingen skulle rymma.
Men helt plötsligt så var hon tvungen att springa ut och då
passade Kevin på att springa ut och jag gjorde lika så!
jag gömde mig i en källare och dörren gick ju GIVETVIS
inte att stänga för det gör det ju aldrig i drömmar när det
är panik.. sen så från ingenstans så blev jag skjuten i magen
och jag lyfte på tröjan och kulan var bara halft inne.
men jag kunde känna äkta  smärta, som om att jag vore vaken...
Jag skulle bli körd till sjukhus men inget hände så där
satt jag på en stentrappa, skjuten i magen och ingen
brydde sig om mig eller hjälpte mig.
När jag vaknade hade jag ont i magen så jag fattar fan
inte vad det var med den där drömmen för den kändes
så otroligt äkta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0