god morgon

God morgon..

Halsen blir fan aldrig bättre, knappt att jag vill svälja just pga att det
gör så sjukt jävla ont i halsen!
Jag vill inte ha halsfluss, det är fan det värsta som finns när det gör
så ont i halsen!
Är helt tjock ner i halsen och tungan är svullen längst in...

Idag så har jag inget planerat förrens vid 5 tiden då jag ska ut med
Helena och Nemo och käka pizza, det ska bli mums!
Fast jag själv ska nog ha deras kycklingsallad för den är så otroligt
jävla god där nere!
Är ni förtjusta i kyckling så ät deras kycklingsallad på Ölmehus i Reftele!
Underbar!

Men nu orkar jag inte blogga mer, vi hörs i ett senare.
@ peace!

kameran kommer följa med ut sen!

Kommentarer
Postat av: Sandra Michelle

Jag hatar Ölmehus kycklingsallad! Haha. Deras kyckling smakar frysskadat :(

2011-02-27 @ 19:41:01
URL: http://www.intesomsandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0