Jobbsök

God kväll!

Nu sitter jag här lagom arg just pga att jag hade precis skrivit ett långt
inlägg om dagen och så råkade jag klicka bort det så nu måste jag
skriva om allting igen och det känns inte så värst lockande...

Kom hem för ca 2 timmar sedan efter en hel dag med intervjuer.
Jag och Frida har ju varit ute på High chaparall idag och sökt jobb.
Jobbet sökte vi redan i december då vi skickade in cv osv men idag så
hade man chansen att få komma på intervju så de fick träffa oss öga
emot öga vilket jag tycker är otroligt bra.
Papi var snäll och körde ut oss, snällt av honom tycker jag.
Har en bra magkänsla över jobbet men man ska aldrig hoppas på för
mycket men håller tummarna och det hoppas jag att ni också gör.

Men nu så ska jag ut och gå med Frida,
rasta av henne lite. Hah.
Hon är lite rastlös och det är väl jag med.
Men vi hörs kanske sen , peace!

Kommentarer
Postat av: lovisa

hej!

just nu har jag två tävlingar igång på bloggen!

en tävling där du får vara modell för en dag, bli coachad av en modell samt behålla alla dina bilder på en cdskiva!

den andra tävlingen tävlar du om att få vinna en valfri snygg bikini/monokini från fashionbox.se!

om du är intresserad är det bara att kika bloggeN:)



ha en fin dag!

2011-02-20 @ 10:37:57
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0