Jönköping och MSG

God morgon.
-
eller?

Jag hölls vaken ett tag i natt pga stormen som susade förbi oss.
Inte roligt vill jag säga när det låter som att vi ska flyga med.
Snart ska jag bege mig ner till bussen som går 09.30 och sedan
vandra upp emot skolan.
Hatar att gå den biten till skolan, tråkigaste vägen någonsin för
att man har gått den så många gånger under 3; års tid nu.

Idag så vet jag inte riktigt vad som händer, blir väl att sitta hemma
och bara ta det lugnt antar jag.
Imorgon lär bli en bra dag iallafall, Jönköping med Kajsa och sedan
på kvällen så ska vi ut på öppet hus på MSG (motorsportsgymn),
träffa massa pojkar! Haha. Dessvärre så är 3; orna på praktik så
vet inte om det är så mycket för mig där ute bland dom då ^^
Nej usch, lyssna på hur jag låter. Haha. :p
Så ah, jag ser fram emot morgondagen.

Men nu så ska jag borsta mina tänder och sedan så ska jag nog
vandra ner emot bussen som sagt.
Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Carrooouw

Sv: Tack, va glad jag blir! :) Och gud så söt du är! :) Hoppas att allt är bra med dig. Såg att du också märkte av stormen inatt, själv vaknade jag och var typ halvt livrädd att huset skulle blåsa sönder eller något, haha!

2011-02-08 @ 22:12:13
URL: http://carrooouw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0