Kamera!? :D

God morgon..

Eller något.
Sitter och pluggar på med min svenska men tar en liten paus nu för att
kunna blogga lite för det kommer bli svårt sen idag, varför?
Jo för att vid 13.50 så ska jag ta bussen till Bredaryd för att hämta
pengarna av papi som ska till min kamera som förhoppningsvis kommer
idag för den var i Jönköping igår vid 22.45 så den borde ju egentligen
komma idag tycker man ju.
Sen efter det så tar jag bussen ifrån Bredaryd 15.35 med Nemo och
sen väl i Reftele så beger vi oss hem till mig, byter om och går ut och går!
Ska bli riktigt härligt, har jag fått kameran så ska ju den hämtas först av allt!

Men nu så har jag lektion om 25 minuter igen och ska försöka ha
lite rast innan och trycka i mig ett päron.
Men vi hörs senare ikväll folket. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0