Laga mat

Blivande kock!

Ja nu så ska jag ställa mig vid spisen och tillaga köttfärsen
som ska vara till den underbara tacosen. :D
Grönsakerna är färdiga så nu är det bara det kvar.
Efter maten så ska jag övningsköra lite med papi, vi ska
åka till Smålandsstenar och hämta upp Frida och kanske
köra Kevin till Gislaved till hans flicka där. :)

Frida är lite nervös då hon aldrig har åkt bil med mig innan
så måste ju göra mitt bästa nu.
Har sagt till henne att hon inte får vara som ett skrikande,
irriterande barn i baksätet. Haha.
Sen så ska även jag och Frida skriva Cv och personligt brev
för imorgon bär det av på arbetsintervju. :D

Men nu ska jag ner till spisen som sagt, till min rätta plats
här i livet enligt vissa. ^^
Men vi hörs sen.
@ peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0