Magsjuk?

God morgon.
- ja jag är seriös!

Sista gången jag var uppe inatt var vid 04;50 så var ganska trött
när jag vaknade första gången vid 10;00 så valde att somna om
pga att jag fortfarande också var illamående!
Idag är jag helt matt i hela kroppen och har huvudvärk men har
inte spytt något ännu vilket känns bra.
Vågar inte äta något pga att jag är rädd att jag ska spy upp det.
Att spy är det värsta som finns enligt mig, så otroligt hemskt!

Men men, idag så händer det ingenting för min del med tanke på
måendet så ska nog bara ligga och ta det väldigt lugnt idag.
Vädret är ju inte så mycket att hurra för heller för den delen.
Men hoppas ni får en bra dag så hörs vi nog i ett inlägg senare.

@ peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0