Min läpp!

AJ SOM FAN!
- OCH ALLA SVORDOMMAR JAG KAN!

Ni anar inte hur ont min läpp gör!
Råkade ju för någon dag sedan bita ett sår precis under
min piercing som jag har i läppen och det har sedan dess
bara blivit värre där!
Nu har det blivit ett fin fint sår som jag igår började tvätta
med ett medel till det (hade inte tillgång till det då jag var
hos papi) och det är bättre sen igår men gör så sjukt
jävla ont och är svullet!
Är detta inte bättre imorgon så tar jag ut den!
Om det nu går vill säga..
Är ju som sagt så pass ömm att jag inte kan få ur kulan
ur piercingen!
Ska jag få ut den kommer det sluta med att jag står i tårar
och med en smärta i läppen som är obeskrivlig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0