SÅ OTROLIGT GLAAAAAAAAAD!!!

GAAAAAAAAAH!

Sådan lycka!
Ni förstår inte hur glad jag är!
Nästa vecka fyller jag ju 19 år och fick välja mellan pengar till Metaltown
eller en systemkamera och valde då systemkameran och ångrar mig inte alls!
Har velat ha en i ca 2-3 år nu så äntligen!
Det är som en dream come true för mig just nu alltså!
Här är skönheten;

Fujifilm FinePix S2800HD Black





Det som är otroligt bra med är att det var ett as bra erbjudande på den då du
fick kameran + detta;





Allt detta gick på 2280 kr!
Då är det även ink fraktkonstnaden!
14 megapixlar, 18 optisk zoom och 6.7 digital zoom. :D
Iiiiiiih, jag är så otroligt glad!

TACK SÅ MYCKET MAMMA, PAPPA OCH PER! :D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0