Spöken och bussar

Godmorgon..
-
fast nej!

Klockan ringde 06;45 som vanligt men idag ångrade jag mig
pga att jag är otroligt trött och börjar inte förrens 11 någon gång
så tar bussen vid halv 10 istället känner jag.
När jag gick ner idag så frågade min mamma mig vad jag hade
gjort nere vid halv 1 i natt men då förklarade jag att jag har
inte varit nere vid halv 1 i natt...
Så som sagt, yttligare ett bevis på att det spökar här..

Ett till bevis är att när jag och mamma satt i vardagsrummet i lördags
kväll och pratade så gick tv;n igång bara sådär!
Det blev ingen bild men den startade och sen bara stängde den av sig.
Kan ju snacka om att man satt där lagom skrämd och kunde inte
sluta små titta på tv;n ifall man såg något men nej.
Men som sagt, detta är ju inte första gångerna detta händer
hemma hos oss..
Han/hon/dom brukar byta låt åt mig och dra fram tills den delen
han/hon/dom vill lyssna på, jag brukar känna av han/hon/dom på
mitt rum men försöker att ta det lugnt.
Jag har väldigt stor respekt för andar eller "spöken" som alla säger.

Men men, nog babblat.
Nu så ska jag sova 1 1/2 timme till och det känns gött
som fan måste jag säga!
@peace!

Mitt naturliga jag.
På något sätt gillar jag denna bilden pga att..
Någonting..
Någonting jag inte vill säga..

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Åh tack gulle :D Haha jag tänkte sammas sak först, men mitt hår växer så förjäkligt fort! Kommer vara en/en och en halv cm längre om en månad så XD



Ja men klart jag kan! :D Skicka över bilder och sånt du vill ha med/ önskemål så ska jag fixa något :3 <3

2011-02-07 @ 12:03:24
URL: http://tults.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0