Träningen går bra.

Hejsan alla glada och sura.

Idag så vaknade jag upp vid halv 12 med Frida på madrassen jämte mig.
En halvtimme senare så begav hon sig emot tåget hem och jag satte mig
vid datorn och började leta balklänning och det går väl sådär..
Nu sitter jag och väntar på min kycklingsallad och sen ska jag försöka få
tag på Nemo för han har lovat att gå ut och gå med mig men han har ingen
mottagning så lite svårt och får jag inte tag på honom så går jag ut och går
själv idag faktiskt för det är ju fint väder ute.
Min träning framöver ser ljus ut.
Börjar ju gymma med Emma nu efter lovet och ska köra spinning med Kajsa
på fredagar och även någon onsdag när hon kan så detta känns bra faktiskt.


Men nu har jag inget mer att skriva så vi hörs,
peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0