trött som fan!

Utslagen!

Fått för lite sömn dessa 2 nätter så sitter i min säng och halvsover.
Försökte plugga lite innan men gick inte så bra så får ta det imorgon
i skolan istället..
Kameran har kommit, äntligen! :D
Men den får jag inte njuta av förens imorgon när jag kommer hem
runt 5-6 tiden igen..
Ska ju till skolan först, sen på eftermiddagen så blir det en runda i
Värnamo med Frida då jag även kanske ska träffa Niklas, får se.
Sen så bär det av hemåt då jag ska göra dessert till mig, Frida,
Kevin, mami, Per och pappa. Valde att inte ha någon tårta i år pga
att det är ju inte min favorit, inte äckligt men äter hellre detta jag
ska göra imorgon. :D
Nyttigare också!

Men nu så ska jag lägga mig ner och vila eller något, kanske bara
slöa vid datorn tills jag somnar...
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0