Plugg eller gå?

Hemma.

Nu är jag äntligen hemma, har precis knaprat i mig 2 knäckebröd
och sitter nu och funderar på om jag ska ut och går idag eller
bara träna hemma.
Pluggar för övrigt också, svenskauppgift som ska in nästa vecka
men har glömt alla namn men som tur är så hjälper Josefina mig
just nu , tack gode gud!
För jag är lagom trött idag, fick knappt någon sömn inatt..
Var otroligt trött när jag gick och la mig men kunde inte somna iallafall.
Har så mycket tankar i mitt huvud just nu så det är inte sant.
Men men, förhoppningsvis så löser väl sig det med.

Nu måste jag plugga vidare,
bye!

Kommentarer
Postat av: Josefina

haha jag kunde inte vart till mycket hjälp xD hahha

2011-02-21 @ 17:17:15
URL: http://josefinaabogenroth.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0