Vårkänslor & mensvärkar!

Hejsan!

Vaknade för lite mer än 1 timme sedan och solen skiner vilket
känns otroligt underbart, vårkänslor!
Det som känns mindre underbart är att jag har hemska mensvärkar
idag, ja intresseklubben antecknar detta!
Inte roligt alls må jag säga!
Idag så ska jag nog ut och övningsköra lite med min papi och sen
ikväll så blir det mys med tacosätande med resten av la familja . :)

Men nu så ska jag nog knapra i mig en panodil och sen ta en varm
dusch för att försöka lugna ner detta, gör ju lagom ont.
Ska försöka gå ut och plottoglafera lite sen men väntar helst tills
nästa vecka då min skönhet kommer. :D
Redan bokad på att fota en del så kommer ju ha fullt upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0