2 underbara dagar! <3

Jag erkänner...

Jag har ännu inte gått och lagt mig och klockan står just nu på
03;47 när jag skriver detta inlägget..
Nyår kan vi bara resumera med ett ord ; UNDERBART!
Hade riktigt trevligt och fick nya vänner. :)
Lägger upp bilder på min facebook under morgondagen.
Idag har också varit en otroligt bra dag.
Jag och Frida vaknade vid 15;00 men vi däckade ju heller inte förens
05;00-05;30 ca..
Vid 16;00 så begav vi oss till donken med Jeffe, Kajsa, Ante, Alex, Kof
och Gustav och donkenmat har fan aldrig varit godare! haha.
Efter det så släppte vi av Frida hemma hos henne för hon ville sova och
Ante släppte vi av hos Jens sen så begav vi oss hem till Alex där vi flummade
som fan och kollade på film.
Har alltså haft en väldigt trevlig dag.
Imorgon lär väl också bli trevlig, ska bege mig till Gnosjö och leka med
Kudden. Blir även att sova där.
Får se vad vi kommer hitta på. Blir nog inte så livat pga att jag är as slö
och han har druckit 2 dagar i rad nu så ^^

Men nu orkar jag inte skriva mer.
Ronya stryker sig emot mina armar och jamar så hon tycker nog vi ska
gå och lägga oss nu.
Men ha en bra dag idag om vi inte hörs mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0