Bloggisch

Gaaaah..
-
sorry..

Sorry för att jag inte bloggade igår men ett stort tack
till Frida som loggade in och skrev åt mig. :)
Den tösen är bäst.
Som ni kanske föstod så spenderade jag natten i Gnosjö
hos Kudden med Nathis och vi hade otroligt trevligt.
Köpte ny piercing, käkade kycklingsallad och något annat
mumsigt släng-ihop.
Jag och Nathis hade otroligt roligt igår , som vanligt så
är vi otroligt galna när vi är tillsammans!

Men detta är bara ett snabbis inlägg för sitter nere på Pers
verskstad och väntar på att Per ska komma med bilen igen
och nu så kom han så nu ska jag bege mig.
Natten ska spenderas i Smålandsstenar hos Frida och det
ser jag verkligen fram emot.

@ peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0