Bloggtorka igen!?

Usch...
-
känner bloggtorkan..

Jag har verkligen inget intressant att skriva om längre.
Händer typ ingenting på veckorna förutom att man går i skolan..
Vad har jag gjort idag?
Jag har varit i skolan på min enda lektion idag, sucks att bara
ha 1 lektion men men, finns inget att göra åt det. :)
Den lektionen var mellan 10.50-11.50 och vi kollade på film
så det var inte jobbigt alls.
Men även att jag slutade 11.50 idag så stannade jag ändå kvar
till halv 4.
Var på arbetsförmedlingen med Nathis med, hon var på någon
kurs-grej så satt i väntrummet 1 timme och gjorde absolut
ingenting. :P
Men men, jag är en snäll person som följer med, med tanke på
att jag och Nathis typ inte umgås längre så kändes det bra att
få prata med någon som har förstått mig så bra innan men idag
så var det min tur att lyssna och jag tror hon behövde det.

Imorgon så ska vi gå och ta en fika tillsammans efter att jag
har slutat, har bara 2 lektioner imorgon..
Men det ska bli trevligt, snacka old minnen och bara flumma.

Men nu ropar magen efter mat så ska gå ner och se fall det finns
så jag kan slänga ihop en tonfisksallad. :D
Hörs sen!

Saknar min kissekatt!! .___.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0