@ Frida

YÄÄÄS, YOU GOT THAT RIGHT!

J
ag sitter just nu hos Frida och vi har haft en riktigt trevlig kväll hittills
men den är inte över ännu.
Vad har hänt idag?
Har plockat ur Fridas dreads, ser mycket bättre ut nu!
Vi spenderade även lite tid hemma hos Jennifer med Kajsa, Alex, Kof och Dabbe.
Det var trevlans.
Sen så följde Alex och Kof med hem till Frida där vi hade ännu roligare, haha.
Bara älskar sånna kvällar!
Nu sitter jag och Frida och har inlett vårat 29348 lan och det ska bli lika roligt, trevligt
och fullt med flumm och skratt som vanligt!
Jag har redan börjat.. xd

Har bilder men min dator vägar fungera så får sitta på Fridas systers dator så
kan inte ladda upp dom nu tyvärr.
Får ta det imorgon istället.
Men har en bild ifrån kvällen jag kan dela med mig av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0