God morgon!

GOD MORGON VÄRLDEN!
-
Idag ska bli en underbar dag..

Japp, det har jag bestämt bara sådär just nu när jag vaknade
att denna dagen ska bli underbar och blir den inte det så vet
jag inte vad jag tar mig till!
Idag så händer det som händer, förhoppningvis det jag vill ska
hända idag som jag väntat på så länge. ^^
Sen så ska jag även köpa biljett till studentfesten som är nu
på fredag, ska bli otroligt roligt. :D
Supa sig redlöst jävla full och svina runt som fan!? :D
Haha, nej men lite på lyset kommer man säkert vara och kameran
ska jag trycka ner i någon ficka med så ni får avnjuta lite bilder
på lördag då jag ska vara otroligt bakis och fet med Frida som
kommer hit och dödar mig då. :D
Studentfesten ska ha maskerad med temat s också men jag
kan tyvärr inte skriva ut här vad jag ska vara pga att jag vill inte
att någon ska vara samma som mig.
Tror inte det är många som har tänkt samma tanke som mig här
faktiskt, hoppas inte iallafall!

Men nu babblar jag iväg, nu blir det att gå till bussen.
Hörs sen idag folket.
Älskar att jag har så många läsare nu, ska hålla denna uppdateringen
jag lovar er!

Oh min söta lilla Ronya, vad jag saknar henne!
Kanske ska åka hem till henne någon dag!
Kommer ihåg när hon var såhär liten och underbart söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0