Helg borta!

Buss...
-
Till Gnosjö..

Ja nu sitter jag förmodligen på bussen på väg till Gnosjö
för att spendera natten hos Kuddeen. :3
Det ska bli riktigt trevligt faktiskt!
Vi ska titta på Dear John som för övrigt verkar otroligt jävla
bra så kommer säkert sitta och lipa till den, haha.
Sen så ska vi väl bara vara sociala med vandra, kanske spela
lite poker på facebook, det är vi ju bra på . ^-^

Imorgon så beger sig färden vidare emot stoooora
Smålandsstenar för att spendera natten hos Frida & ja, vi ska
som vanligt lana . :D
Haha, det är våran specialite.
Och tur för er så får jag min kamera då så kommer kunna uppdatera
med vanliga bilder ifrån en vanlig och bra kamera! :D
Inte för att min kamera på mobilen är så dålig men blir ju
ändå bättre bilder med en vanlig kamera. ^-^

Det som är mest sad med denna helgen är att jag inte får träffa
min älskade mami! .__.
Hon är ju på kurs nu och kommer hem idag vid 5 tiden och som
ni kanske har förstått så är jag inte hemma då!
Så på söndag så ska jag krama henne extra hårt när jag kommer
hem. Om hon har tur så kanske hon till och med kan få hämta mig
på stationen! :D
haha.



@ PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0