Hellojsan.

Hejhej..
-
hm..

Här sitter jag fortfarande hemma hos Frida och har idag dessvärre
en fruktansvärd jävla migränhuvudvärk..
Inga tabletter har jag heller att knapra i mig så får pinas med detta
tills jag kommer hem istället..
Tåget går vid 17.09 och när jag kommer hem blir det att slänga i
sig en huvudvärkstablett och sen ta ett underbart varmt bad!
OM jag har längtat, huhu!

Jag och Frida kollade på en skräckfilm i natt som Nathis hade sagt
att den skulle vara as bra, att det är riktigt folk som har filmat den
osv på ett gammalt sjukhus i Singapore men pff säger jag bara.
Fy fan vad den sög!
Blev så otroligt besviken!
Jag älskar filmer med spöken osv så var ju as pepp så ... nej...
fy...

Idag så händer det nog inte så mycket mer.
Tagga inför skola imorgon, jippie....
Men men, Frida ska nog sova hos mig imorgon så hon kommer upp
i tid till våran spinning på Tisdag! :D
Det längtar jag till och även tills på fredag!

Men nu har jag inget mer att skriva om.
Vill ni se bilderna ifrån studentfesten så får ni kika in på min
facebook; Mikaela E. Törnvall.

@ PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0