Hemsk morgon..

Hej hopp...

Blev ingen träning för mig idag pga att jag vaknade vid 12.00
med världens migränhuvudvärk och orkade knappt ta mig ur
sängen för att hämta ett glas vatten..
Så somnade om igen och vaknade vid 14.45 och mår bättre. :)

Frida kommer hit idag, det ska bli skojsigt.
Blir nog att glo på film osv och när papi har gått och lagt sig så
snor vi hans dator så blire kanske lite minilan eller så går vi och
lägger oss i tid.
Kanske även blir Chili Thai imorgon, förhoppningsvis. :)
Men det betyder att vi måste stiga upp tidigt för att ta bussen vid
12.10 så får se fall Frida är up to that.

Men nu ropar duschen på mig, vi får helt enkelt höras sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0