Hur orkar ni? :)

Ni får skratta hur jävla mycket ni vill.
Ni får glo hur jävla mycket ni vill.
Ni får peka hur jävla mycket ni vill.
Ni får snacka hur jävla mycket ni vill.

Jag kommer ändå aldrig bry mig om erat barnsliga jävla
beteende..
Jag vet att ni kommer läsa detta..
Jag vet att ni kommer tycka det är såååå patetiskt och säkert skratta.
Jag vet att ni kommer skicka runt denna länken till varandra
och skratta tillsammans.

Det är ju tur att någon kan mogna.
Det är ju tur att någon kan inse att det inte går att hålla på så
som ni gör..

Idag så bestämde sig jag och Emma för att börja med diet och
att även nästa vecka börja på gymmet i smålandsstenar.
Det ska bli riktigt roligt och kännas as härligt!
Ska även boka in mig på intensivkursen till körkortet denna
veckan för ska ju försöka ta det under sportlovet i Februari.
Vid halv 3 idag så åkte jag, Emma, Josse och Lukas till
Ole dole och käkade.
Jag och Emma (eftersom att vi inte ska äta onyttigt och vissa saker)
unnade oss en god kycklingsallad.
Deras kyckling är att dö för!
Sen efter det så tog jag och Kevin bussen hem tillsammans,
trevligt måste jag säga och ah nu sitter jag här och funderar
på vad jag ska göra ikväll.
Blir nog att bara ta det lugnt.



Kommentarer
Postat av: Anna

vad är det för diet? LCHF? :)

2011-01-25 @ 21:36:27
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/
Postat av: Anna

vad är det för diet? LCHF? :)

2011-01-25 @ 21:37:01
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0