Ingen samarbetsvilja!

NEJ!
-
Det samarbetar inte med mig!

Jag blir galen, det vill inte fungera som jag vill!
Jag har lyckats göra lite saker med min textstorlek och typsnitt men vill
ju ändra min bloggdesign men det är ju über svårt på blogg.se...
It sucks to me me right now!

Får helt enkelt be om hjälp någon dag för jag vill ju ha lite ändring
här på bloggen.
Svart osv ser så dystert ut, vill ha lite mer liv i det hela.
Något som speglar mig lite kanske..?

Nu så har jag inget mer att säga, ska fortsätta att klicka runt
lite på internet för att se fall man kanske kan ladda hem en design eller något..
Nej men ah, något ska jag göra med den!

@ PEACE!

Kommentarer
Postat av: eve

sv: Hahaha ja jag vet :D haha du får köpa en om du vill ;)

2011-01-09 @ 17:49:06
URL: http://evelinanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0