Lite av det där..

En såndär emokväll där man sitter och tänker på massa.. -___-'
Så ursäka att jag skriver, stör det dig så läs inte!

Jag saknar att vara kär..
Jag saknar närheten ifrån en pojkvän.
Jag saknar att ha någon att hålla om..
Någon som håller om mig.
Som finns där när det är svårt och säger att allting kommer lösa sig..
Någon att få mysa med.
Någon att få dela allt det där med.
Någon att få ha sådär roligt med, som man bara kan med en
pojkvän..

Ja, jag saknar det..
Men vad ska man göra..
Ska jag leva ensam?
Ska jag bara träffa idioter!?
När kommer du in i mitt liv?
Du som ska älska mig för mig och inte vilja ändra på mig. :/

Jag vill vara älskad för den jag är..


skitig spegel, jatack...

Kommentarer
Postat av: Anna

Att leva i ett förhållande innebär att göra vissa ändringar och uppoffringar.

Alla människor har brister och att någon vill rätta till dem eller inte tycker om dem innebär inte att den inte tycker om en för den man är..



Jag menar inte något om det som varit för det vet jag ingenting om men det är en tanke man måste ha i ett förhållande :)



Förresten är jag glad för det vi pratade om idag, och blir jag lite off eller stormar iväg utan att tänka mig för så säg till bara så jag kan bättra mig :)

2011-01-24 @ 18:23:55
URL: http://annapluttbakker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0