Litet iallafall

Jaha...
-
känner det..

Att jag måste ju blogga lite idag iallafall så skriver ett
litet inlägg nu. :)
Sitter hos Frida och myser i soffan med godis och kollar
på en as dryg film. xD
Senare när den andra laddat klart så blir det en skräckfilm,
det är ju våran specialitet. :D

Hoppas ni har haft en bra dag, en annan har ju varit bakis
som aldrig förr men fy fan vad kul jag hade igår.
Flummade, var full, fick pussar, snurrade och spydde.
Japp, jag spydde.
Vissa som tycker det är as mesigt att spy men man mår fan
så mycket bättre efteråt! :D

Men nu kommer jag inte på något mer att skriva så kanske
skriver något litet senare eller så är jag mer aktiv imorgon. :D
Så Richard, nu bloggade jag. ;)


Kommentarer
Postat av: Jessica

haha okej stackarn då:D

jag har träffat lite folk bara

2011-01-22 @ 20:16:14
URL: http://jessicasvardagsliv.blogg.se/
Postat av: Emelie!

Jag pussade dig tror jag! =)

2011-01-27 @ 19:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0