Livet leker!

Underbart!
-
livet leker!

Kan inte säga annat än att livet är underbart just nu!
Skickat iväg intresseanmälning till intensivkursen nu så håller
alla tummar och tår!
Ska ju dit på en provkörning först innan dom bestämmer sig
för om jag är kapabel till att ta en intensivkurs!
Så förhoppningsvis så har jag körkort efter sportlovet och
även en egen bil! :D
Mitt körkort utan körlektioner kommer gå på 3400 och med
2 st som jag endast vill ta så blir det ca 4000-4400 och det
är ju pengar jag har, kommer till och med ha pengar över! :D
Så ah, livet leker som sagt!
+ att min helg kommer att bli superdupermegaunderbar! :D
På fredag så ska jag kanske på filmkväll med Kudden, Frida och Richard
som sagt och på lördag så ska jag och Richard med Kevin ut
till sjön och köra på isen och jag ska fotografera, med vadå?
En systemkamera. :D
Är så glad att få fota med något riktigt bra!
Jennifer var så underbar och lånade ut sin till mig så jag får den
på fredag i skolan. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0