Massa filmer! :3

Precis duschat...

Och mår lite bättre.
Dock är huvudvärken fortfarande kvar..
Har laddat ner tre filmer som skall tittas på ikväll eller imorgon.
Iallafall en idag.
Det blev Björnbröder 2, Micke och Molle & Mästerdetektiven Basil mus!
Har ännu inte ett Björnbröder 2 så det är nog dags nu.

Men först så blir det att titta på Göta kanal 3 med pappa, den går ju på
4;an nu ikväll vid 20;00.

Måste även säga att jag har glömt min kamera hos Frida så kan
inte ladda upp några bilder förrens jag har fått tillbaka den och min mus
fungerar inte på datorn så kan inte spara bilder ifrån internet heller så ni
får nöja er med random bilder på mig själv osv ifrån min dator.
Men nu ska jag kolla klart på Simpsons och sen blir det ju som sagt film.

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0