Partey!

Fixa!
-
Nu börjar det dra ihop sig..

Japp det gör det så nu ska jag slänga mig i duschen och tvätta
mig lite tänkte jag, även att det egentligen något jag bara gör
vid jul men idag får man ju göra till sig!
Duscha, fixa maten, fixa naglarna, fixa håret, fixa sminket, fixa
kläderna, fixa drickan osv ah you name it!
Så har lite stress inför kvällen, måste även fixa lite vit fanta till
mitt vin. DET är mums mina vänner, det vill jag lova er!

Ska försöka ta bilder under kvällen, kan inte lova något bara
så att ni vet.
Får se fall jag hittar något lämpligt ställe att lägga den på.
Bh;n får det nog bli. :)

MEN NU KAN JAG INTE SITTA HÄR LÄNGRE,
vi hörs kaaaaaanske senare annars imorgon.
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv. Okej, jo det är bara bra:)

2011-01-21 @ 16:21:03
URL: http://alexandramariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0