Piercing!

ÖVERRASKINING!
-
YESYES!

Jag har piercat mig igen! :D
Haha, satt igår natt och kollade genom old pics på bilddagoken
och fick du suget att åter igen ha min piercing så vid 1 i natt
så åkte nålen genom läppen för en säkert 5:e gång och nu
så sitter den där. :D
Är super duper nöjd!
Denna ringen har jag tills jag har införskaffat mig den jag vill ha!
Måste ju läkas.
Fick sova med örhänge i natt pga att jag fick inte genom något smycke
direkt och idag på morgonen så tvingade jag genom en för
kort stav som nu har skavt upp hela min läpp inne i munnen så
Linnéa blev min räddare i nöden och gav mig en ring jag kan
ha istället. :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

hejsan! vilken fin blogg du har :)

2011-01-18 @ 20:41:01
URL: http://jessicasvardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0