SHIT VAD JAG HATAR...

HELVETE!!

Mina grannar kan ju ta och stoppa upp något stort där solen
inte skiner alltså!
Dom har hållt på med en fyrhjuling sen halv 9 idag på morgonen
och här ligger jag, Kevin och Josefine och försöker sova på
våran lediga dag..
Låg först i sängen och sa håll käften, håll käften, håll käften för
mig själv och så blev det tyst en stund och jag höll preciiiis
på att somna om, vad händer då? -___-'
Jo, dom kör igång helvetet igen och då började jag skrika håll
käften men dom hörde ju såklart inte så jag fick nog, slet upp
fönstret och skrek håll käften jag försöker faktiskt sova och då
får man ett underbart svar tillbaka som gör att man få lust att
gå ner och ge dom på käften.. synd för dig ..
VADÅ SYND FÖR MIG!? KLOCKAN ÄR HALV 9 OCH JAG FÖRSÖKER
SOVA NU!?

Fy fan..
Nu ska jag iallafall försöka somna om igen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Idioten höll på med samma sak igår. Fattar inte varför han inte kan hålla till ute på parkeringen. Någon jävla måtta får det fan vara...

2011-01-31 @ 12:00:50
URL: http://www.intesomsandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0