Skola imorgon.

Imorgon..
-
Så är det dags för skola igen.

Ska vara på ett möte vid 09.30 imorgon, ska bli spännande
och se vad dom säger ang det vi har pratat om. :)
Ni kommer nog även få en liten blick över mitt schema imorgon
eller på Tisdag. Beror på om jag får det imorgon.

Även bestämt outfit osv tills imorgon, känns som att det behövs
börjas med det.
Att jag har plockat fram det dagen innan så slipper man stressa
med det på morgonen.
Det är faktiskt det sämsta du kan göra på morgonen, det är att
stressa...


Men nu så ska jag krypa till sängs.
Imorgon kanske jag beger mig till Frida eller åker till Jönköping,
vi får se vad det blir. Beror helt på skolan.

@ PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0