Svar ifrån frågestunden!

Men vad är det pinsammaste du har gjort? :)
Hm.. man har gjort mycket pinsamt i sina dagar. Kan faktiskt inte komma på något sådär just nu men något finns det nog.

 

Hur får man sin blogg så fin som din? :)
Hehe, först och främst tack och ja du jag vet faktiskt inte.

Alla bloggar är unika. :)

 

Har du någonsin brutit något?

Nej men jag har stukat armen.

 

Vad är det värsta som kan hända dig just nu? :]

Oj, finns mycket dåligt..

Men det värsta är väl om det hade fuckat sig totalt i skolan eller om jag hade vänt igen och gått upp otroligt mycket mer i vikt.

 

har du kille?

Nej det har jag inte. Lever det underbara singel-livet. :D
Men visst hade det varit underbart att vara kär.


hur många läsare har du?

Allt mellan 40-80 om dagen, beror helt på vad jag skriver om och hur mycket jag uppdaterar min blogg.
Nu när jag försöker komma igång med bloggandet igen så ser det ut såhär;


sportar du?

Sportar? Hm, nej.. Men jag tränar. ^^

 

Vilka kurser/ämnen i skolan läser du? :)

Svenska B

Engelska

ULS (kommer inte på vad det står för just nu)

Arbetsmiljö och säkerhet

Psykosocialt arbete

Människor i behov av stöd

 

Vad går du för linje?

Sista året på Barn och fritidslinjen.


Vad vill du göra efter gymnasiet?

Plugga vidare blir det nog för min del, får inget jobb annars... :/


Vad vill du jobba med i framtiden?

Min dröm är att bli sångerska men ah, chansen är väl kanske inte så jätte stor. ^^

Men annars så vill jag gärna vara lärare i en 5-6a eller bli psykolog/kurator.


Vad är det bästa du vet?

Finns mycket som är bra, men bäst är nog min familj och mina äkta vänner!


Hur många timmar tränar du i veckan?

Det är olika ifrån dag till dag.

Just nu så kör jag efter ett träningsschema;



Hur ser en vanlig vecka ut för dig?

Skola

Umgås med vänner

Plugga

Ta det lugnt

Göra det som är planerat att göra


Vad var ditt senaste inköp?

Helt allmänt så var det micropopcorn och i smyckes/klädesväg så var det någon tröja + några ringar. :)


Favoritfilm?

Den gröna milen! <3

Vem gråter inte till den liksom!? ;o En hjärtlös människa...


Hur är din klass? Dina lärare?
Min klass? Hm... Som en klass är? Tjatig, fjantig, jobbig, rolig och allt det där.

Vissa lärare är bra och vissa mindre bra. :)

Ska inte uttala mig för mycket ang det, kan anses som kränkande..

 

Favoritämne i skolan?

Engelska. :) men har inte det längre så nu är det psykosocialt arbete! :D

 

Har du pojkvän?

Som jag sa innan; Nej det har jag inte. Lever det underbara singel-livet. :D
Men visst hade det varit underbart att vara kär.

 

Vad förväntar du dig av 2011?

Oj, det var en djup och svår fråga...

Hm, ja vad förväntar jag mig? :o

Jag tar dagen som den kommer men visst förväntar man sig och hoppas på ett bra år vilket jag tror det kommer att bli. Tar ju studenten, ska förhoppningsvis åka utomlands med Frida, kanske hittar man kärleken? Vad vet jag. :)

 

om en älg går över vägen, du kommer gående på samma väg, vilken sida av vägen går du på d? :P

Hm.. Över älgen? :o

 

Vilka bloggar läser du? ^^

Kissies (ett måste för bruden är ju ett levande skämt)

Dessies (läste den random först men nu tycker jag hon är intressant)

Paow (glor mest bara genom bilderna..)

Fattybom (en tjej som är as härlig och tar underbara bilder)

Conler (en tjej som skriver ang hennes fd skärande osv)

Falsksanning (givetvis? Måste ju få reda på de senaste gossip that is!)

Mina kompisars bloggar. :)

 

varför ser det så konstigt när jag läser din blogg? ser jag inte äöå ser typ andra tecken det är på båda dina bloggar? :S

Jo jag är medveten om detta. Det är tyvärr så på vissa datorer typ.. eller något.. Vet ej varför så tyvärr inget jag kan göra åt.. :/

inte precis så att jag sitter och skriver konstiga symboler för att verka komplicerad. ^

Erkänn att du älskar Jollo Herrgård ? :o

Ja det är klar det, han är ju min bästaste vän .:D

 

vad har du för tankar om framtiden?

Bra karriär? Familj? Bra kontakt med vänner och familj?

Jag vet inte... Jag vet inte vad morgondagen ger..

 

Hur kan jag stå till tjänst med att få tillbaka bloggsuget? :D

Ge mig lite tips på vad jag kan blogga om?
Vad ni tycker jag ska skriva om? :D
Bilder? Ja säg ni.

 

Hur mycket på en skala på 0-10 tycker du om mig? Hihi! :D

ååååh, 10 såklart älskade Amanda. :D <3

 

är du oskuld?

Nej det är jag inte.

 

om inte, när förlorade du den och vart?

När jag var 14 i en obekväm jävla bäddsoffa! xD


bästa respektive sämsta med ditt ansikte+ med din kropp?

Bästa med mitt ansikte är definitivt ögonen!
Bästa med kroppen; Brösten! Haha

Sämsta med ansiktet; Ögonbrynen!

Sämsta med kroppen; Mina breda höfter!


snyggaste kändis killen och tjejen?

Snyggaste kändiskillen; uff... finns allt för många att dregla över!

Snyggaste kändistjejen; Dita von teese

 

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh hihihi söto :D <33



Breda höfter är snyggt ju! :D

2011-01-19 @ 18:17:04
URL: http://tults.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0