tidsinställt!

Well well...
-
Tidsinställt.

Yes, det får bli ett tidsinställt inlägg pga att jag kommer inte att
hinna blogga idag.
Ska stiga upp nu vid 10.30 och då blir det att klä på sig, sminka sig
och sedan gå ner och koka ris och käka middag och bara ta det
lugnt.
Vid 12.30 så beger jag mig till Gislaved för att möta upp Frida och
vid 13.15 så beger vi oss emot Jönköping. :D
Får se fall man kanske har turen att hitta lite på mellandagsrean, har
ju fortfarande mitt presentkort på H&M.
Har 420 kr kvar på det så lite kan man nog få med sig hem . :)

Uppdaterar med bilder på facebook under morgondagen.
För er som inte har mig så heter jag; Mikaela Törnvall.

btw, testade rött nagellack idag! :D


@ PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0