Trevlig kväll!

Hej ..
-
jaha..

Jag kan ju bara säga att igår var den bästa dagen
på otroligt länge..
Hade mycket trevligt.
Richard och Daniel kom runt 7 tiden och vi hann bara
att vara hemma en stund innan det bar ut på isen
med min bror och 2 andra bilar.
Det var riktigt roligt. :D Känt mig osäker att åka på
is innan men detta var hur kul som helst!

Efter det så bar det hem till mig igen och vi pratade,
skrattade och hade roligt som fan.
Kollade på film och bara hade det allmänt bra.
Jag saknar..

Idag så ska vi ha lite för-firande för min bror som imorgon
fyller 17 år.
Min pappa och mina småbröder kommer hit runt 4a
tiden.

Men nu så har jag inget mer att skriva mer än att jag vet
inte hur jag ska tolka mitt horoskop idag, jag tror ju på
sådant och såhär såg det ut i kärlek för mig idag;

Kärlek
Du kan idag känna romantiska strömningar inom dig, kanske beroende på att du är på väg in i ett nytt förhållande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0