Ansvar.

Lagat mat [x]
Packat [x]
Åkt till Bredaryd [x]
Handlat [x]
Packat upp [x]
Rensat + tvättat kattlådan [x]
Torka spya efter katten [x]
Plockar i ordning i lägenheten [x]

Ja det är vad jag hunnit med idag och känner mig ganska duktig och ansvarsfull. Det där med att torka spya var kanske mindre kul, blev lite orolig för min kisse där men nu är allt okej igen. Hon hade väl fått i sig något olämpligt ludd ifrån golvet, som vanligt. Hon brukar nämligen äta det som lossnar ifrån klösbrädan eller tussar av sitt eget hår, äckligt jag vet men hon är katt så vad gör man. Men nu sitter jag här i lägenheten jag ska spendera min tid i de närmsta 2 veckorna, rätt skönt faktiskt. Lite ensamt men det fixar man på något sätt. Har även slagit upp datorn och har planer på att göra ingenting resten utav kvällen. Blir rätt lugnt någon dag framöver sen nästa vecka bli det körskolan igen och sen kommer Frida som sagt hit på tisdag så detta bli ju kanon.

Men nu ska jag fortsätta göra ingenting. And remember, gör inte något jag inte hade gjort.


Jag & papi på Liseberg i spegelhuset. Haha.
Pappa fick böja sig och jag sträcka mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0