Blivit med syskon!

Nu jävlar så ska jag ta mig tid till att blogga. Blir inte så mycket när det är fint väder eller när man jobbar tyvärr, men jag försöker så gott jag kan jag lovar. Man känner knappt för att sätta sig och blogga när man har jobbat men jag gör mig till för er nu! Vaknade vid 10.00 idag och låg kvar i sängen och drog mig till halv 11 tiden. Sen var det bara upp och fixa sig för vid 12.00 så kom pappa med hans nya tjej, OTROLIGT trevlig måste jag säga. Så nu kan jag gå ut med att jag har fått yttligare 3 syskon. 2 småbröder till och äntligen en lillasyster!! :D Just nu kommer dom ju vara plastsyskon för mig i början men ju längre tiden går så kommer kanske även dom räknas in i min syskonskara. Så att ifrån början bara ha 1 syskon och nu sitta här med 6 st är inte dåligt tycker jag. Har ju som sagt alltid velat ha en lillasyster så nu jävlar, äntligen någon man kan få klä i söta kläder, fixa håret på och när tiden är kommen ska jag även lära henne sminka sig! Haha, ja jag är helt inne i detta för att jag vet så väl att detta kommer hålla mellan pappa och Katarina som hon heter. :)

Nu orkar jag inte skriva mer. Men förhoppningsvis skriver jag mer imorgon vid ungefär samma tid. Slutar 21.00 så är hemma runt 21.30 ungefär. Hoppas ni har det bra tills dess..
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0