Grilla & 2 veckor ensam?

Jag vill festa, jag vill släppa loss (loss/låss, hur fan det nu stavas) få släppa allt och bara spåra ur totalt.
Få klä upp mig, fixa mig fin och hoppas på att någon tittar på mig? haha, nej men vill ha riktigt skoj och festa loss. Ska ha pappas lägenhet för mig själv nu i 2 veckor så får försöka ordna någonting skoj där kanske? Får se får se..

Idag så ska jag inte göra ett jävla skit, bara chilla på mitt rum och tänka på mig själv. Ikväll så kommer Kevins "tjej" (dom "dejtar bara". ;D) hit och då tänkte vi dra igång grillen. Då ska jag passa på att spela massor utav go musik och bara vara, ha trevligt med las familjas och Jenny. Vädligt trevlig tjej det där måste jag säga.

Men nu skall lite roligare kläder på min kropp och så ska jag även sminka mig lite. Ska försöka ta lite kort på mig och mitt nya jag. Får se när fan jag orkar lägga upp bilderna sen Helsingborg och Liseberg men de kommer nog faktiskt upp på facebook. Någon kommer nog upp här, ska försöka orka. Men tills dess, ha det fin fint!



Detta är anledningen till att jag ska vara i papis lägenhet i 2 veckor.
Han åker bort så ska passa lille sötnosen Ronya, dock är hon ju inte lika
liten längre. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0