Jag känner för att gråta, jag vet inte...

Jag känner för att gråta, jag vet inte varför men det bara känns så. Konstig känsla detta må jag säga. Jag har inget att gråta över, det är ju också en aning knas. Hm, antar att det är en sådan stund i livet då man känner sig lite depp. Det har man ju aldrig gått genom innan, eller jo kanske. Si sådär 1000000 gånger kanske. Men men, det är bara att pina sig genom det och komma ut med ett leende.

Imorgon åker min mamma & Per till Göteborg och spenderar en natt där. Så blir att vara ensam hemma här 1 natt innan man beger sig till pappa för att spendera 2 veckor där. Hoppas Kevin är hemma imorgon natt för vill inte vara all alone. Hoppas även han kan komma och sova med mig någon natt så jag slipper vara där själv med. Men Frida skulle nog komma upp till mig på tisdag, hygglig tjej den där Frida. Hon ska få en godisbit som tack, Mars gillar hon. Eller är det Japp? Jag tror det är Mars faktiskt nu när jag tänker efter. Hm, äsch då hon kan få båda!

Men nu ropar sängen, har haft otroligt trevligt ikväll faktiskt! Grillat och efter det blev det en kubbrunda och mitt lag vann båda gångerna. Måste säga att jag är hyffsat bra på kubb när man väl kommer igång. Men nog babblat, vi hörs imorgon igen mina vänner. Men vet ej när, ska sova sova och sova först. Sen även packa lite med och sedan bänka mig framför tv:n och kolla på massor utav Supernatural! Men tills dess så vet ni , sköt om er och ha det bäst!



Om nom nom nom, my hotties! Till vänster har ni Sam och höger Dean.
Sam är min och Dean är Fridas så sorry guys, ni får hitta någon annan
att dregla över för dessa hunk's är våra!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg



sv: kul att du är med och tävlar om valfritt märkesplagg :)

2011-07-29 @ 07:18:34
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0