Jag menar inget illa, jag hade också kunnat hora mig framför spegeln...

Har ni tänkt på en sak? Alla dessa tjejer som bystar upp sig framför spegel och fotar, tar på sig det där extra genomskinliga linnet eller ligger/står i bara underkläder och fotar...? Drar ner linnet extra mycket och fixar till brösten så de nästan trillar ur!?

Jag menar inget illa, jag hade också kunnat hora mig framför spegeln för jag har också bröst! Jag är så trött på att killar kommenterar dessa tjejer som vackra & fina men vi alla vet ju vad de egentligen tittar på när de ser dessa bilder.
Som sagt, tro mig. Med 1 kg läppglans på läpparna och rätt sminkad kan jag också se ut som en slampa i spegeln. Ni får tycka att jag låter extremt dum i huvudet eller vissa kanske till och med tror att jag är avundsjuk men det är inte fallet här. Jag är bara trött och blir ledsen att det finns flickor/tjejer/kvinnor idag som tar dessa bilder på sig själva och lägger ut på internet eller kanske "bara skickar till en kille" för tro mig, den bilen skickas vidare. Den kommer upp någonstans och bam, den ligger där för alltid. Varför finns det tjejer som söker denna sorts uppmärksamhet? 

Nej jag har själv inte varit med om det, det är inte där skon klämmer heller. Jag blir bara upprörd och vi alla har väl rätt att yttra våran åsikt, right? Visst, det finns säkert människor där ute som hade kunnat ta upp detta på ett mer fint och säkert rätt men jag tar detta på mitt sätt. För let's face it, jag är inte den enda idag som tänker fjortis och slampa etc när vi ser dessa bilder på tjejer idag? Ni vet vilka sorts bilder jag menar så spela inte dumma heller.

Jag menar, hur roligt tror ni det är om en dag någon utav dessa tjejernas pappa eller mamma kommer på sina arbetskollegor att titta på dessa bilder på deras dotter på internet? & fatta mig inte fel, jag vet att detta händer pojkar/killar/män med men det är mest upplyst när det kommer till just det kvinnliga könet så det är därför jag tar upp detta. Jag tycker vi människor söker uppmärksamhet och accepterande på de mest sjuka sätt idag. För alla vet att människan är twisted as hell, det går inte att neka. Men jag vill inte sitta här och låta som att jag hatar människan för det gör jag inte. Men ibland blir jag upprörd över vissa saker och har ingen att disskutera detta med så då skriver man istället, för att nå ut till andra om vad man har att säga och jag vet att det kommer vara minst 1 som kommer klaga på mitt inlägg här nu men vet ni? Jag bryr mig inte, jag säger vad jag tycker och tänker.

Alla har vi rätt till en åsikt och ingen kan ta min åsikt ifrån mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0