Öland?

Känner stor lättnad, gjorde klart studiehäftet (körkortsteorin) idag så nu är det bara att mala genom det + de som känns osäkert i boken. Sitter även desperat och kollar SMHI ifrån torsdag-söndag eftersom att vi ska åka då och jag vill so bad till Öland för att träffa Andreas, Tim, Martin och Joel! Miss them ... Inte sett pojkarna på 3-4 år så känns lagom.. Men just nu ser det mörkt ut för min del, endast imorgon och onsdag som det fina vädret ligger på just nu. Men vem vet, kanske ändrar sig. Det har det ju gjort nu så håll tummarna för mig!
Men nu ska jag nana kudden, körskolan imorgon. Börjar vid 10.00 med dubbel lektion. Kommer gå bra vad det känns nu, ska köra stadskörning sen ska jag även be om att få gå genom bilen osv. Men som sagt, god natt folket!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

Ha en fin kväll! :)

2011-07-23 @ 19:14:45
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din blogg skulle bli bättre med fler bilder, ett tips bara! :)

2011-07-29 @ 01:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0