Osocialt..

Nu har jag blivit sådär osocial igen, men, det är INTE för att jag inte orkat blogga utan för att jag har inget internet här ännu så vi sitter ju som sagt på det mobila... Vi är ju 4 i familjen så inte alltid det är ledigt och nu i helgen så jobbar jag så orkar ju egentligen inte blogga.. Men nu så är jag här och skriver för fullt. Imorgon så ska jag förhoppningsvis ut och köra lite med pappa, även iväg och äta med honom. Min ide för det hade varit lite mysigt tycker jag. Även köpt en liten present till  honom men vill inte avslöja det här ifall han läser detta. Så ni får se när jag har gett det till honom. Annars är allt bra med mig, dags för risk 1;an på tisdag klockan 08.00 , inget jag riktigt ser fram emot men körkortet är nära nu! ;D

Har läst 2½ kap i boken och har ju kunskap sedan innan och gjorde testet på mobilen idag och fick 45/65 så detta ska nog inte vara några problem då jag kommer hinna läsa ut boken innan det är dags. Men det känns bra men man ska inte hoppas på för mycket. Jag är inställd på att jag kommer göra mitt bästa, mer kan jag inte göra.
Även precis avjutit en mumsig kvällsmat. Min nyttiga vecka går bra faktiskt, åt en tallrik med vanlig fil med 2 digisteve kex (stavning på det?) i och det var otroligt gott. Testa det om ni inte har gjort det!
Nu värker nacken och fötterna som bara den så ska sova bort smärtan nu tänkte jag. Försöker blogga imorgon kväll igen. Tills dess får ni ha det underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0