Färga hår & åka tåg.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH... Ja ehm, hej på er... Jag ligger i min säng och funderar på jävligt mycket! Jag vill göra någonting, vill färga håret så planerar på att cykla ner till affären och köpa någon snygg hårfärg! Jag vill shoppa, mh det vill jag. Ska bli så skönt när man får in lönen nästa vecka för då kommer det stå "6700" kr!! Hur jävla nice är inte det då!? Ska även sälja min iphone 4, ångrar abonemanget så la ut den på internet och en kille nappade och är villig att ge 1200 kr för den och även då ta över abonemanget. Jag ville egentligen inte ha några pengar för den, ville bara bli av med den men så frågade han vad jag ville ha och då frågade jag honom vad han var villig och ge och ja, det blev 1200 + frakt. Helt okej för mig alltså. Så ska ringa till telia imorgon och fixa allt flix flux och sedan skicka papprena till honom för att skriva på, in med pengarna sen skickar jag telefonen! :D Detta blir ju hur bra som helst. Men ah, tempo kanske ? Ska fråga min mamma lite vad hon tycker, då kan jag ju i och för sig passa på att köpa balsam med. Mh, nu var jag allt smart!

13.35 (ändrad tid) åker jag till Eksjö imorgon, ska bli riktigt skoj! Vet dock inte hur länge jag stannar så bli inte sura om jag inte bloggar. Men ska försöka, har ju fortfarande min iphone kvar så. Kanske blir något videoinlägg, kanske något vanligt vi får se. Men nu ska jag springa ner, vi hörs folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0