Spöklig natt.

Ja, nu var det ju så att jag lovade på facebook innan att berätta varför jag tror att det finns andar i denna lägenheten. Det är såhär, att 2:a natten här så började jag känna obehagskänslor, precis som att det var någon annan med mig i rummet. Kändes även som att någon stod vid mitt fönster när jag skulle sova så vågade knappt titta fram där bakom täcket. Det var samma sak de andra nätterna men natten till idag slog allt...

Det började med att jag satt vid datorn igår och surfade runt och bara tog det lugnt. Helt plötsligt får jag den där obehagskänslan igen och vad jag tror så får jag den känslan när anden/andarna är i mitt rum. Det försvann efter ett tag och jag fortsatte med mitt. Sen hände något som gjorde att jag trodde jag skulle skita ner mig. Lät precis som att någon drog med fingret uppifrån på min persienn och ner väldigt snabbt. Jag satt och tänkte för mig själv "snälla låt det vara mitt fönster som är öppet bara!" sen var det inget mer med det. Knappt 10 minuter efter det så åker något i golvet och då bestämmer jag mig för att nej, nu går jag fan och lägger mig..! När jag stod vid sängen tänkte jag "ska jag släcka lampan eller inte" , det var alltså så illa så jag höll på att sova med lampan tänd! Obehaget hängde i och jag låg och försökte tvinga mig själv till sömns! Efter många om och men lyckades jag men vaknade runt 03.00 tiden (det som alla säger är spöktimmen) av att jag var genomsvettig men det var inte varmt i rummet. Jag fick det där obehaget i kroppen igen och virade in mig i täcket trotts mina extrema svettningar (har ett duntäcke!!) . Efter ett tag så får jag tillräckligt med mod för att springa upp ur sängen för att tända lampan och drar upp mina persienner för att få in ljus och öppnar fönstret för att få luft och lyckas somna igen. Idag när jag går in på min toalett ligger mitt nagellack på golvet och ett utav mina hello kitty klistermärken sitter på min spegel!!!!!! Fattar ni att jag fick panik eller?



Men jag har googlat och pratat med Frida med och vi kom fram till det att det kan ju bara vara så att det är någon som vill visa att han eller hon är här för det är ju inget som har hänt med mig! Även så att den personen som är kvar i lägenheten inte tycker om vad vi har gjort eftersom att vi har total renoverat  hela lägenheten och att han/hon känner "jag bodde faktiskt här först". Sen kan det även vara så att de brukar fästa sig vid en enda person och det kan ju i detta fallet varit jag som fått "ta smällen" eftersom att jag verkligen tror på andar och blir ju därför mer mottaglig. Jag vet att vissa sitter och skrattar åt mig och inte tror ett skit på vad jag just har skrivit om men det har hänt mig, jag har hört och känt av det så vill ni inte tro mig fine by me liksom! Jag vet vad jag har hört och känt, resten är upp till er...


Kommentarer
Postat av: Hanna

usch, sånt är inte kul! men snälla, kör inte anden i glaset. vet vänner som gjort det och det har inte hjälpt ett dugg, snarare tvärtom...

2011-06-28 @ 23:10:43
URL: http://mahahannaa.blogg,se
Postat av: carina

hej mikkis är nog så att nån vill visa att den finns e otrevligt i början men försök bara tänka positivt att denna gillar dej...=) vet va du pratar om vi har en gumma här hos oss såg inte sambandet först o trodde de va tintin som sparkade i väggen de krafsar på dörrar som en katt vill bli utsläppt på teas rum ja sa till thomas de spökar här men han skeptisk tills de sparkade i väggen samma tid på kvällen som de brukar MEN då va de inga barn hemma han håller med idag han hör oxå ytterdörren öppnas o stängas men vi säger inte alltid de alla vill ju inte tro elr erkänna att de finns en kompis pojk har sagt att han ser en dam hemma hos dom o att hon luktar parfym men lite jaha när han kommer hit första ggr 4 år gammal stiger in i hallen då säger pojken de finns spöke här.......du vänjer dej är säkert en liten dam som bor där o hon vill inget illa så de kommer lugna sig efter ett tag när du får ro lycka till många kramar cina

2011-06-29 @ 07:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0