Tidsinställt!

Ja, medans detta laddas upp så har jag precis vaknat för en halvtimme sedan ungefär och springer runt som en virrig höna och packar och ska även hinna med att raka benen innan klockan är 11.00 för då ska vi åka till Värnamo. Yey, shopping shopping! Ska se fall man hittar något snyggt till festen på lördag, ååh är så otroligt taggad och jag har en sak som jag så gärna vill berätta men inte tar förrän efter helgen, känns säkrast  så. Kommer säkert glömma 30 saker som är viktiga att ha med sig men tror jag fått med allt på min packningslista iallafall. Men nu ska jag sova, klockan är ju 00.00 när jag skriver detta. Men ha det bra så ska jag försöka blogga lite när jag är borta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0