Borde jag blogga?

Ja varför inte, sitter ändå bara i Fokus och gör absolut ingenting så ah jag kan ju likaväl fördriva lite tid här. Är otroligt trött idag trotts att jag fått exakt lika mycket sömn som jag brukar, okej kanske liiite mindre.. Jag tror min kropp börjar säga ifrån att jag måste få mer sömn om nätterna. Inte fått sova ordentligt på ett bra tag nu och det känns ju. Sitter med ögonen halvöppna och kroppen helt förlamad typ, nej men jag är bara äckligt trött.. Så denna dagen går nog endast ut på att klara sig genom lektionerna och sen hem och sova. Bara en dag kvar , alltså imorgon sen så är det helg för min del och det klagar jag ju inte direkt på!

Nu ska jag bege mig ut till Oasen och äta lite frukost och hoppas på att man får lite mer energi i kroppen. Vi hörs senare idag folket.

Förresten, min mamma vill göra denna till en tavla som jag kan ha i mitt rum sen. Ska jag göra det? Är rätt sugen för är rätt nöjd med bilden ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0