Bra igen och vi kör på detta nu!

Okej.. Nu kör vi igen och jag håller mig positiv! Inväntar svar ang intensivkurs till körkortet, lön på onsdag, Gisledagarna nästa helg och allting känns otroligt bra igen. Alla har vi små deppgropar man hamnar i ibland och jag har haft min så det räcker. Nu är allt bra och vi kör på som bara den, taggad för skolan är jag igen med så detta är ju kanonbra! Dock dör vi ju imorgon, eller? Vet ju inte riktigt om man ska tro på den skiten man hör...

Imorgon är det jobb igen men först blir det nog en runda till Anderstorp för att se hur långt mami & Per har kommit med lägenheten. Bloggar så fort jag kan imorgon, hoppas ni har överseende med att jag jobbar och har mycket med skolan nu när det bara är 12 dagar kvar till studenten!!!!! :D

- bye & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0