cause I may be bad but i'm perfectly good at it..

ååååh, börjar ned negativ inställning! För jag orkar egentligen inte blogga men gör det för er nu! Idag har varit as kalas! Skolan började med att man möttes av en Emma i Oasen som stod med Linus, en kille man inte sett på säkert 2 år så det var riktigt trevligt! Helt plötsligt ändrades hela min vecka under bara 1 dag så blev inget Frida idag utan blev att åka till Ullared med Emma, Ante och Robin. Var otroligt trevligt måste jag säga! Vi åt på en otroligt mysig och god kinarestaurang som heter Rosegarden , mums mums! Hade en riktigt härlig dag! Vi lämnade av Emma och åkte sedan ut emot Annebergs sjön och skulle bada men blev inte så. Robin badade väl lite men annars hade vi trevligt!

På torsdag så ska jag ner till Halmstad med söta Nathis och även Dino, ska bli riktigt trevligt det med! Får ju lönen imorgon så ska se fall man kanske kan hitta något fint till studentkvällen och även något nu till Gisledagarna. Är fortfarande helt insatt på den där byxdressen jag såg på H&M , I want it so bad! Blev ju ingen iphone idag heller med tanke på att posten var stängd när jag var hemma så den får hämtas imorgon istället. Men jag får den iallafall! :D

Blev ett långt inlägg iallafall, men nu orkar jag inte skriva mer. Ni får ha det bra och sussa så sött när ni ska sova. Vi hörs imorgon igen!

Old pic men gud vad jag saknar min kissemisse!




Kommentarer
Postat av: Clara

Hejsan, jag är med i en fototävling och det skulle vara jäätte roligt om du ville lämna din röst på mig. jag är nummer # 2 . här är direktlänk till tävlingen:

http://typjosefiine.blogg.se/2011/may/utkast-maj-23-2011.html#comment



( alla som röstar på mig får en länk när tävlingen är avslutad! )

förlåt om du inte gillar dessa kommentarer

2011-05-25 @ 09:17:56
URL: http://claranybergs.blogg.se/
Postat av: lovisa

söt bild :)

2011-05-26 @ 20:47:19
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
Postat av: Love&Peace

Söt katt! ^^

Jag har en tävling på min blogg nu- kika gärna in och lycka till ♥

2011-06-20 @ 23:54:33
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0