Då var det dags..

Oh fuck.. Vad osocial jag blev igen, shame on me alltså.. Ni borde slå mig när jag håller på såhär! Iallafall så hade jag några underbara dagar hos Frida, redan uträknat men ändå. Tösen följde även med mig hem i fredags och sov här till lördag och vi hade lika kul som vanligt. Igår så åkte jag till min papi och sov hos honom. Blev inte att träffa Alexander denna helgen, men det kommer kanske på onsdag istället. Vet inte om jag har nämt det men ska tatuera mig imorgon. :D Vid halv 6 så jävlar blir det äntligen av och fan vad ont det kommer göra men fan vad snyggt det kommer att bli! Så imorgon kommer jag inte blogga förrens på kvällen när jag är hemma igen för kommer stanna i Gislaved hos Emma med henne och Marie för de tösarna ska med mig sen när det blir av.

Men nu så har jag inte direkt något roligt att skriva så bjuder på en bild, ha en fortsatt bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0