Gick in arbetslös...

Kom ut med ett jobb! Åh, ni anar inte hur jävla glad jag är över att äntligen ha ett jobb! Känns otroligt bra, kunna få unna sig saker och göra massa i sommar. Även kanske ta körkortet snart med. :) Idag redovisade jag även mitt projektarbete och det gick hur bra som helst och jag är nöjd med det jag har gjort. Jag är ju inte färdig för det saknas en bit, vad kan jag inte säga här. :) Nu funderar jag faktiskt på att gå och ta ett varmt bad för annars så kommer jag bara lägga mig ner och somna här och nu = kommer inte kunna sova någonting inatt och det vill vi ju inte. Men jag ska försöka hitta lite ork till att blogga mer sen ikväll, kanske lägger upp bilderna sen min senaste fotografering kanske. Vi får helt enkelt se!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0